ບົດສອນ
ແບບ UBD (Understanding by Design)
ບົດທີ 1 ຈຳນວນທຳມະຊາດ
ຫົວຂໍ້:
ຈຳນວນທຳມະຊາດ
ຂັ້ນຕອນທີ 1
:ຈຸດປະສົງການຮຽນຮູ້ (objective)
|
|||||||||||||||||||
ຈຸດປະສົງ
ນັກຮຽນຈະໄດ້ຮຽນຮູ້ເລື່ອງກ່ຽວກັບຈຳນວນທຳມະຊາດ
|
|||||||||||||||||||
ຄວາມເຂົ້າໃຈຄົງທົນ:(Enduring
Understanding)
ນັກຮຽນຈະເຂົ້າໃຈ
-
ຄວາມໝາຍຂອງຈຳນວນທຳມະຊາດ
-
ການອ່ານ,ການຂຽນ ແລະ ການປຽບທຽບຈຳນວນທຳມະຊາດ.
|
ຄຳຖາມສຳຄັນ (Big
questions)
1.
ຈໍານວນທຳມະຊາດແມ່ນຈໍານວນແນວໃດ ?
2.
ການອ່ານ,ການຂຽນ ແລະ ການປຽບທຽບຂອງຈຳນວນທຳມະຊາດເຮັດແນວໃດ?
|
||||||||||||||||||
ນັກຮຽນຕ້ອງຮູ້ (Know ledge)
-
ເລື່ອງຈຳນວນທຳມະຊາດ
-
ປະໂຫຍກສັນຍະລັກ(N), ການອ່ານ,
ການຂຽນ ແລະ ໃຊ້ເຄື່ອງໝາຍ”
|
ນັກຮຽນສາມາດ (skill)
-
ອະທິບາຍ N ແມ່ນເຄື່ອງໝາຍສັນຍະລັກຂອງຈຳນວນທຳມະຊາດທີ່ໃຊ້ເປັນກຸ່ມທີ່ມີອົງປະກອບເປັນຕົວເລກຖ້ວນ.
-
ອ່ານ,
ຂຽນ ແລະ ໃຊ້ເຄື່ອງໝາຍ”
|
||||||||||||||||||
ຂັ້ນຕອນທີ
2 :ຫຼັກຖານການປະເມີນ (Evidence)
|
|||||||||||||||||||
ຜົນງານທີຜູ້ຮຽນຈະຕ້ອງເຮັດ (Task)
-
ນັກຮຽນເອົາກ້ອນຫີນ, ໄມ້ທູ່,
ແກ່ນພຶດ,...ຈຳນວນໜື່ງມາສະແດງໃຊ້ໃນການນັບ
|
ວິທີປະເມີນຜົນງານ (Evaluation)
ກວດຜົນງານການປະຕິບັດງານຂອງນັກຮຽນ
|
||||||||||||||||||
ຂັ້ນຕອນທີ 3 : ແຜນການສອນ (Lesson plan)
|
|||||||||||||||||||
1.
ຫົວຂໍ້: ຈໍຳນວນທຳມະຊາດ
2. ຈຸດປະສົງ
ເພື່ອໃຫ້ນັກຮຽນສາມາດ:
-
ນໍາໃຊ້ຈຳນວນທຳມະຊາດ ເຂົ້າໃນຊິວິດປະຈຳວັນໄດ້.
-
ອ່ານ ແລະ
ຂຽນຈຳນວນທຳມະຊາດທີ່ເປັນຈຳນວນຫຼາຍໄດ້.
-
ໃຊ້ເຄື່ອງໝາຍ (
3. ເນື້ອໃນຕົ້ນຕໍ
-
ຄວາມສຳນຶກກ່ຽວກັບຈຳນວນທຳມະຊາດ.
-
ການອ່ານ, ການຂຽນຈຳນວນຫຼາຍ ແລະ ຈັດລຽນຈຳນວນທຳມະຊາດ.
4. ການພົວພັນບົດຮຽນທີ່ຜ່ານມາ
ປື້ມແບບຮຽນ
ປ5 ບົດທີ 1 ການອ່ານ ແລະ ການຂຽນ
ຈຳນວນໃນພື້ນຖານສິບ,
ບົດທີ 2 ການຈັດລຽນຈຳນວນ.
5. ສື່ການສອນ
-
ປື້ມແບບຮຽນ ມ1 , ບັດທັດ, ສະກັອດ,ແຜ່ນພູມ,ກະຕ່ານ້ອຍ, ກ້ອນຫີນ
6. ເວລາທີ່ໃຊ້ສອນ
ເວລາທີ່ໃຊ້ 50 ນາທີ
7. ຂັ້ນດຳເນີນການສອນ
v ຂັ້ນນຳ
(5 ນທ)
-
ຄູແລະນັກຮຽນເຄົາລົບເຊິ່ງກັນແລະກັນ
-
ຄູກວດກາຈຳນວນຄົນ
-
ຄູສະເໜີຈຸດພິເສດຂອງຕົນເອງ(ຖ້າເປັນຄູໃໝ່)
-
ຄູທວນຄືນບົດຮຽນເກົ່າດ້ວຍການຕັ້ງຄຳຖາມ
1. ໃຫ້ນັກຮຽນອະທິບາຍຕາມຄວາມເຂົ້າໃຈຕໍ່ຈຳນວນທຳມະຊາດ
?
-
ຄູໃຫ້ນັກຮຽນອ່ານຄຳຖາມແລ້ວໃຫ້ນັກຮຽນຕອບ 1 – 2 ຄົນ
-
ຄູຊົມເຊີຍນັກຮຽນທີ່ຕອບ
-
ຄູສະຫຼຸບຄືນຄຳຕອບທີ່ຖືກຕ້ອງ
v ຈຳນວນທຳມະຊາດເພີ່ນຂຽນສັນຍະລັກດ້ວຍ
“ N “
v ຂັ້ນສອນ (25ນທ)
-
ຄູແບ່ງກະດານ
-
ຄູຂຽນວັນທີ, ເດືອນ, ປີ ໃສ່ກະດານ
-
ຄູຂຽນຫົວບົດໃສ່ກະດານ
ບົດທີ 1
ຈຳນວນທຳມະຊາດ
I.
ກິດຈະກຳ 1
ກ.
ຈົ່ງຕື່ມຈຳນວນນັກຮຽນໃນຫ້ອງຂອງເຈ້າໃສ່ບ່ອນຈ້ຳເມັດ
ຢູ່ໃນໂຮງຮຽນມັດທະຍົມແຫ່ງໜື່ງເພີ່ນໄດ້ສະແດງສະຖິຕິຈຳນວນນັກຮຽນແຕ່ລະຫ້ອງດັ່ງຕາຕະລາງລຸ່ມນີ້.
ຂ.
ຈົ່ງນັບຈຳນວນກ້ອນຫີນທີ່ຢູ່ໃນແຕ່ລະກະຕ່າແລ້ວຕື່ມໃສ່ບ່ອນຈ້ຳເມັດ
ມີ..........ກ້ອນ
ມີ.......ກ້ອນ ມີ........ກ້ອນ ມີ......ກ້ອນ ມີ......ກ້ອນ
- ຄູຈັດກຸ່ມຄົ້ນຄວ້າ 5 ກຸ່ມ
-
ຄູແນະນໍາໃຫ້ອ່ານເບີ່ງກິດຈະກໍາແລ້ວອອກຕື່ມໃສ່ບ່ອນຈ້ຳເມັດ
ຄ.
ຈຳນວນທີ່ໃຊ້ໃນການບັນທືກ ຫຼື ໃຊ້ໃນການນັບເຊັ່ນ: ຈຳນວນນັກຮຽນໃນແຕ່ລະຫ້ອງ ແລະ
ຈຳນວນກ້ອນຫີນຢູ່ໃນແຕ່ລະກະຕ່າເພີ່ນເອິ້ນວ່າ: ຈຳນວນທຳມະຊາດ.
v ຂັ້ນສະຫຼຸບ (5ນທ)
ຜ່ານການຮຽນມາໃນມື້ນີ້ແມ່ນຢາກໃຫ້ກຳໄດ້ກ່ຽວກັບການຄວາມໝາຍ,
ສັນຍາລັກ, ການອ່ານ ແລະ ການຂຽນຈຳນວນທຳມະຊາດ
v ຂັ້ນວັດປະເມີນຜົນ
(10 ນທ)
-
ຄູປະເມີນນັກຮຽນທີ່ຕົນເອງສອນມາດ້ວຍການຕັ້ງຄຳຖາມ.
1. ຈົ່ງຈັດລຽນຈຳນວນທຳມະຊາດຕໍ່ໄປນີ້ແຕ່ໜ້ອຍຫາຫຼາຍດ້ວຍເຄື່ອງໝາຍ”
10, 20,
9, 15, 11, 14, 12, 16, 19, 17
v ຂັ້ນວຽກມອບໝາຍ
(5ນທ)
-
ຄູແນະນຳໃຫ້ນັກຮຽນເອົາໃຈຄວາມເມືອຈົດຢູ່ບ້ານແລ້ວພາກັນແກ້ບົດເຝີກຫັດທ້າຍບົດ
ຂໍ້ທີ່ 1, 2, 3
|
|||||||||||||||||||
ວັນທີ / /
ຫົວໜ້າໜ່ວຍງານ ຜູ້ແຕ່ງບົດສອນ
0 ความคิดเห็น:
แสดงความคิดเห็น