ສະບາຍດີທຸກໆຄົນທີ່ເຂົ້າມາຢ້ຽມຊົມ

Connect With us

ບົດສອນແບບຕ່າງໆ


ບົດສອນ
ແບບ UBD (Understanding by Design)
ບົດທີ 1 ຈຳນວນທຳມະຊາດ
ຫົວຂໍ້: ຈຳນວນທຳມະຊາດ
ຂັ້ນຕອນທີ 1 :ຈຸດປະສົງການຮຽນຮູ້ (objective)
ຈຸດປະສົງ
ນັກຮຽນຈະໄດ້ຮຽນຮູ້ເລື່ອງກ່ຽວກັບຈຳນວນທຳມະຊາດ

ຄວາມເຂົ້າໃຈຄົງທົນ:(Enduring Understanding)
ນັກຮຽນຈະເຂົ້າໃຈ
-      ຄວາມໝາຍຂອງຈຳນວນທຳມະຊາດ
-      ການອ່ານ,ການຂຽນ ແລະ ການປຽບທຽບຈຳນວນທຳມະຊາດ.
ຄຳຖາມສຳຄັນ (Big questions)
1.   ຈໍານວນທຳມະຊາດແມ່ນຈໍານວນແນວໃດ ?
2.   ການອ່ານ,ການຂຽນ ແລະ ການປຽບທຽບຂອງຈຳນວນທຳມະຊາດເຮັດແນວໃດ?


ນັກຮຽນຕ້ອງຮູ້ (Know ledge)
-      ເລື່ອງຈຳນວນທຳມະຊາດ
-      ປະໂຫຍກສັນຍະລັກ(N), ການອ່ານ, ການຂຽນ ແລະ ໃຊ້ເຄື່ອງໝາຍ ໃນການປຽບທຽບຈຳນວນທຳມະຊາດ
ນັກຮຽນສາມາດ (skill)
-      ອະທິບາຍ N ແມ່ນເຄື່ອງໝາຍສັນຍະລັກຂອງຈຳນວນທຳມະຊາດທີ່ໃຊ້ເປັນກຸ່ມທີ່ມີອົງປະກອບເປັນຕົວເລກຖ້ວນ.
-       ອ່ານ, ຂຽນ ແລະ ໃຊ້ເຄື່ອງໝາຍ ໃນການປຽບທຽບຈຳນວນທຳມະຊາດໄດ້

ຂັ້ນຕອນທີ 2 :ຫຼັກຖານການປະເມີນ (Evidence)
ຜົນງານທີຜູ້ຮຽນຈະຕ້ອງເຮັດ (Task)
-      ນັກຮຽນເອົາກ້ອນຫີນ, ໄມ້ທູ່, ແກ່ນພຶດ,...ຈຳນວນໜື່ງມາສະແດງໃຊ້ໃນການນັບ

ວິທີປະເມີນຜົນງານ (Evaluation)
ກວດຜົນງານການປະຕິບັດງານຂອງນັກຮຽນ
ຂັ້ນຕອນທີ 3 : ແຜນການສອນ (Lesson plan)

1.   ຫົວຂໍ້: ຈໍຳນວນທຳມະຊາດ
2.  ຈຸດປະສົງ
ເພື່ອໃຫ້ນັກຮຽນສາມາດ:
-      ນໍາໃຊ້ຈຳນວນທຳມະຊາດ ເຂົ້າໃນຊິວິດປະຈຳວັນໄດ້.
-      ອ່ານ ແລະ ຂຽນຈຳນວນທຳມະຊາດທີ່ເປັນຈຳນວນຫຼາຍໄດ້.
-      ໃຊ້ເຄື່ອງໝາຍ (  )ປຽບທຽບຈຳນວນທຳມະຊາດໄດ້.
3.  ເນື້ອໃນຕົ້ນຕໍ
-      ຄວາມສຳນຶກກ່ຽວກັບຈຳນວນທຳມະຊາດ.
-      ການອ່ານ, ການຂຽນຈຳນວນຫຼາຍ ແລະ ຈັດລຽນຈຳນວນທຳມະຊາດ.
4.  ການພົວພັນບົດຮຽນທີ່ຜ່ານມາ
ປື້ມແບບຮຽນ ປ5 ບົດທີ 1 ການອ່ານ ແລະ ການຂຽນ
ຈຳນວນໃນພື້ນຖານສິບ, ບົດທີ 2 ການຈັດລຽນຈຳນວນ.
5.  ສື່ການສອນ
-      ປື້ມແບບຮຽນ ມ1 , ບັດທັດ, ສະກັອດ,ແຜ່ນພູມ,ກະຕ່ານ້ອຍ, ກ້ອນຫີນ
6.  ເວລາທີ່ໃຊ້ສອນ
ເວລາທີ່ໃຊ້ 50 ນາທີ
7.  ຂັ້ນດຳເນີນການສອນ
v ຂັ້ນນຳ   (5 ນທ)
-      ຄູແລະນັກຮຽນເຄົາລົບເຊິ່ງກັນແລະກັນ
-      ຄູກວດກາຈຳນວນຄົນ
-      ຄູສະເໜີຈຸດພິເສດຂອງຕົນເອງ(ຖ້າເປັນຄູໃໝ່)
-      ຄູທວນຄືນບົດຮຽນເກົ່າດ້ວຍການຕັ້ງຄຳຖາມ
1.   ໃຫ້ນັກຮຽນອະທິບາຍຕາມຄວາມເຂົ້າໃຈຕໍ່ຈຳນວນທຳມະຊາດ ?
-      ຄູໃຫ້ນັກຮຽນອ່ານຄຳຖາມແລ້ວໃຫ້ນັກຮຽນຕອບ 1 – 2 ຄົນ
-      ຄູຊົມເຊີຍນັກຮຽນທີ່ຕອບ
-      ຄູສະຫຼຸບຄືນຄຳຕອບທີ່ຖືກຕ້ອງ               
v ຈຳນວນທຳມະຊາດເພີ່ນຂຽນສັນຍະລັກດ້ວຍ N
v ຂັ້ນສອນ (25​ນທ)
-      ຄູແບ່ງກະດານ
-      ຄູຂຽນວັນທີ, ເດືອນ, ປີ ໃສ່ກະດານ
-      ຄູຂຽນຫົວບົດໃສ່ກະດານ
ບົດທີ 1
ຈຳນວນທຳມະຊາດ
I.      ກິດຈະກຳ 1
ກ. ຈົ່ງຕື່ມຈຳນວນນັກຮຽນໃນຫ້ອງຂອງເຈ້າໃສ່ບ່ອນຈ້ຳເມັດ
 ຢູ່ໃນໂຮງຮຽນມັດທະຍົມແຫ່ງໜື່ງເພີ່ນໄດ້ສະແດງສະຖິຕິຈຳນວນນັກຮຽນແຕ່ລະຫ້ອງດັ່ງຕາຕະລາງລຸ່ມນີ້.

ຫ້ອງ

ມ1 ກ
ມ1 ຂ
ມ1 ຄ
ມ1 ງ
ຫ້ອງເຈົ້າເອງ
ຈ/ນທັງໝົດ

35
40
38
41

ຍິງ

18
22
21
23


ຂ. ຈົ່ງນັບຈຳນວນກ້ອນຫີນທີ່ຢູ່ໃນແຕ່ລະກະຕ່າແລ້ວຕື່ມໃສ່ບ່ອນຈ້ຳເມັດ
 

 



ມີ..........ກ້ອນ           ມີ.......ກ້ອນ               ມີ........ກ້ອນ                 ມີ......ກ້ອນ               ມີ......ກ້ອນ
-  ຄູຈັດກຸ່ມຄົ້ນຄວ້າ 5 ກຸ່ມ
-  ຄູແນະນໍາໃຫ້ອ່ານເບີ່ງກິດຈະກໍາແລ້ວອອກຕື່ມໃສ່ບ່ອນຈ້ຳເມັດ
     ຄ. ຈຳນວນທີ່ໃຊ້ໃນການບັນທືກ ຫຼື ໃຊ້ໃນການນັບເຊັ່ນ: ຈຳນວນນັກຮຽນໃນແຕ່ລະຫ້ອງ ແລະ ຈຳນວນກ້ອນຫີນຢູ່ໃນແຕ່ລະກະຕ່າເພີ່ນເອິ້ນວ່າ: ຈຳນວນທຳມະຊາດ.
v ຂັ້ນສະຫຼຸບ (5ນທ)
ຜ່ານການຮຽນມາໃນມື້ນີ້ແມ່ນຢາກໃຫ້ກຳໄດ້ກ່ຽວກັບການຄວາມໝາຍ, ສັນຍາລັກ, ການອ່ານ ແລະ ການຂຽນຈຳນວນທຳມະຊາດ
v ຂັ້ນວັດປະເມີນຜົນ (10 ນທ)
-      ຄູປະເມີນນັກຮຽນທີ່ຕົນເອງສອນມາດ້ວຍການຕັ້ງຄຳຖາມ.
1.   ຈົ່ງຈັດລຽນຈຳນວນທຳມະຊາດຕໍ່ໄປນີ້ແຕ່ໜ້ອຍຫາຫຼາຍດ້ວຍເຄື່ອງໝາຍ
10, 20, 9, 15, 11, 14, 12, 16, 19, 17
v ຂັ້ນວຽກມອບໝາຍ (5ນທ)
-      ຄູແນະນຳໃຫ້ນັກຮຽນເອົາໃຈຄວາມເມືອຈົດຢູ່ບ້ານແລ້ວພາກັນແກ້ບົດເຝີກຫັດທ້າຍບົດ ຂໍ້ທີ່ 1, 2, 3


                                                                ວັນທີ          /       /      
       ຫົວໜ້າໜ່ວຍງານ                                                           ຜູ້ແຕ່ງບົດສອນ


0 ความคิดเห็น:

แสดงความคิดเห็น

Facebook

Posts ທີ່ແນະນຳ

ສາລະໜ້າຮູ້

ປະໂຫຍດຂອງ  ຜັກທຽມ   ກຣະ​ທຽມ​   ເປັນ​ພືດ​ຊະນິດ​ໜຶ່ງ​ທີ່​ເຮົາ​ນຳ​ມາ​ປະກອບ​ອາຫານ​ທັງ​ໃບ​ແລະ​ຫັວ​   ນອກ​ຈາກ​ນັ້ນ​ຢັງ​ເປັນ​ພືດ​ສ​ມຸນ​ໄພຣ​...

ແບບຟອມຕິດຕໍ່

ชื่อ

อีเมล *

ข้อความ *